Ο Ελληνισμός της Αμερικής δηλώνει «παρών» στις δύσκολες ώρες που περνάει η Ελληνική οικονομία: Το «Estiator»,
το μοναδικό κλαδικό περιοδικό της ομογένειας των ΗΠΑ, ξεκίνησε μια
δυναμική καμπάνια υποστήριξης των ελληνικών προϊόντων σαν τον πιο απλό,
πρακτικό και αποτελεσματικό τρόπο βοήθειας προς την Ελλάδα. 
 

 

Το «Estiator»
είναι ένα μηνιαίο περιοδικό το οποίο επί 23 συνεχή χρόνια απευθύνεται
στην πιο δυναμική ομάδα Ελληνο-Αμερικανών: Τους ιδιοκτήτες, τους
διευθυντές και τους εργαζόμενους των χιλιάδων Ελληνικών εστιατορίων που
λειτουργούν σε ολόκληρη την Αμερική, τους εισαγωγείς – χονδρέμπορους
που διακινούν Ελληνικά προϊόντα, τα διάφορα παντοπωλεία ελληνικής
ιδιοκτησίας καθώς και όλους τους εμπλεκόμενους με την εισαγωγή και την
διανομή Ελληνικών τροφίμων και ποτών (και όχι μόνο) στις Ηνωμένες
Πολιτείες της Αμερικής.

 

Με την πολύ σημαντική «επιρροή» που ασκεί το περιοδικό «Estiator»
στον ευρύτερο χώρο των επαγγελματιών της μαζικής εστίασης (αλλά και την
ελληνοαμερικανική κοινότητα), ξεκίνησε μια μεγάλη καμπάνια με τίτλο «Αγοράζουμε Ελληνικά» και υπότιτλο «Μπορούμε να βοηθήσουμε αγοράζοντας Ελληνικά προϊόντα!». Το κείμενο της καταχώρησης έχει ως εξής:
 

 

 

 

 

 

Η
Ομογένεια εδώ στην Αμερική αισθάνεται πραγματικό πόνο και αγωνιά για
την δοκιμασία που περνά η πρώτη παρτίδα. Πολλοί ρωτούν πως μπορούν να
την βοηθήσουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση.

 

Το «Estiator»
πιστεύει ότι όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά την
Ελλάδα αγοράζοντας Ελληνικά προϊόντα. Τα γνήσια, από την Ελλάδα
προερχόμενα προϊόντα που προσφέρονται στα ελληνικά παντοπωλεία σε όλες
τις πόλεις της Αμερικής: Λάδι, ελιές, τυριά, μέλι, κρασί, ζυμαρικά,
κονσέρβες – ό,τι χρειάζεται ένα σπίτι.

 

Ιδιαίτερα
οι εστιάτορες μπορούν να συμβάλλουν πολύ περισσότερο, αφού η κατανάλωση
των προϊόντων αυτών σε ένα εστιατόριο αντιστοιχεί με την κατανάλωση
εκατοντάδων νοικοκυριών. Η Ελλάδα έχει ανάγκη από περισσότερες εξαγωγές
και θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτες από τους Έλληνες παραγωγούς νέες
παραγγελίες ομογενών και άλλων εισαγωγέων.

 

Ας ξεκινήσουμε μια εκστρατεία για την κατανάλωση των πραγματικών, των γνήσιων ελληνικών προϊόντων με το σύνθημα «Αγοράζουμε Ελληνικά».
Είναι ένα σύνθημα που μπορούν να υιοθετήσουν όλες οι ελληνοαμερικανικές
οργανώσεις με μια επιστολή προς τα μέλη τους. Και βεβαίως, οι
προμηθευτικές εταιρίες των εστιατόρων με την συμπαράσταση των
ομογενειακών μέσων ενημέρωσης.

 

Οι ολοσέλιδες καταχωρήσεις του περιοδικού «Estiator»
δεν περιορίζονται μόνο στις δικές του σελίδες: Δημοσιεύονται σαν
διαφημιστικές καταχωρήσεις στις μεγαλύτερες ομογενειακές εφημερίδες (Εθνικός Κήρυκας,
Greek News, Hellenic News, Ομογένεια) – μεταδίδονται επίσης σαν διαφημιστικά spots σε ραδιοφωνικά προγράμματα (Hellas FM, Ομογένεια) ή δορυφορικές τηλεοπτικές εκπομπές που εκπέμπουν σε ολόκληρη την Αμερική (MEGA, ANTENNA).

 

 

  

Ο εκδότης του περιοδικού «Estiator» Παναγιώτης Μακριάς

 

 

Ο εκδότης του περιοδικού «Estiator» Παναγιώτης Μακριάς, σε συζήτηση που είχαμε μαζί του μας είπε, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

 

«Πολλοί
μας ρωτούν πως μπορούν να βοηθήσουν την Ελλάδα. Εμείς πιστεύουμε πως ο
καλύτερος τρόπος είναι να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα. Οι Έλληνες
εστιάτορες, πρώτης, δεύτερης ή τρίτης γενιάς, μπορούν να προσφέρουν
πολύ μεγάλη βοήθεια προς την Ελλάδα αγοράζοντας για τις ανάγκες τους
προϊόντα που παράγονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα, όπως άλλωστε και
όλοι οι ελληνοαμερικανοί,  αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα για τα σπίτια τους.

Είναι
αλήθεια ότι πολλές φορές τα αυθεντικά ελληνικά προϊόντα, τα τρόφιμα ή
τα ποτά, είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν
στην αμερικανική αγορά. Εμείς όμως, την κρίσιμη τούτη ώρα για την πρώτη
πατρίδα μας, πρέπει να προσφέρουμε την απόλυτα αναγκαία αυτή
συμπαράσταση, δίνοντας παράλληλα τον κατάλληλο χρόνο στους Έλληνες
παραγωγούς, μέσα από την αύξηση των εξαγωγών τους στην Αμερική, να
βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο
αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την καμπάνια αυτή που ελπίζουμε πως θα έχει
σημαντική απήχηση
».

 

Τι άλλο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε εκτός από θερμά συγχαρητήρια; Εμείς πάντως πιστεύουμε πως η πρωτοβουλία αυτή του περιοδικού «Estiator» θα παρακινήσει πολλές ελληνοαμερικανικές οργανώσεις να παροτρύνουν τα μέλη τους με το σύνθημα «Αγοράζουμε Ελληνικά» – όπως άρχισε να συμβαίνει και στην μακρινή Αυστραλία σε ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς με ειδική ιστοσελίδα (http://www.helpsavegreece.com/).

 

 

 

 

Λεωνίδας Κουμάκης*

14 Ιουνίου 2010

kb@kbanalysis.com  

 

 

Άλλο άρθρο μας (8/3/2010):

Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα:

Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!

 

 

 

*Ο
Λεωνίδας Κουμάκης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Νομικά στο
Πανεπιστήμιο Αθηνών και επί τρεις δεκαετίες, με την ιδιότητα του
Διευθυντού Εξαγωγών Ελληνικής Οινοβιομηχανίας, ταξίδευσε στις 4 από τις
5 ηπείρους του πλανήτη μας, δημιουργώντας ένα εκτεταμένο δίκτυο
διανομής σε 32 χώρες
. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Το Θαύμα-Μια πραγματική ιστορία» (1992, η τέταρτη έκδοση το 2008) και «Ματιές στις ρίζες του Ελληνισμού» (1997).